Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
Hulp nodig?
Heb je een vraag over je aankoop? Bespaar tijd door het vinden van een antwoord in een paar klikken.
Hoe kan ik herkennen of een bericht echt van Rowenta afkomstig is?
Ik heb een bericht ontvangen over mijn bestelling dat niet lijkt te kloppen. Wat moet ik doen?
Ik ben benaderd door iemand die claimt van Rowenta te zijn en vraagt om betalingsinformatie. Is dit legitiem?
Betalingskosten in termijnen
Waarom verschijnt mijn termijnbestelling niet in mijn account?
Als ik besluit om in meerdere termijnen te betalen, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die in meerdere termijnen is betaald?
Ik heb in meerdere termijnen betaald, maar op mijn factuur staat het totaalbedrag van de bestelling vermeld, is dit normaal?
Ik heb gekozen voor betalen in termijnen en ik heb een vraag over de maandelijkse betalingen.
Voorwaarden
Betalingskosten met Betaal over 30 dagen met Klarna
Waarom verschijnt mijn bestelling niet in mijn account?
Als ik besluit om te kiezen voor Betaal over 30 dagen met Klarna, heb ik dan dezelfde garanties en hetzelfde herroepingsrecht?
Hoe verloopt de terugbetaling bij een gehele of gedeeltelijke retourzending van een bestelling die met Betaal over 30 dagen met Klarna wordt gedaan?
Ik heb gekozen voor Betaal over 30 dagen met Klarna en ik heb een vraag over de betaling.